2014. január 5., vasárnap

Megtöretve. Hatodik fejezet. Kiút a pokolból.

Ez a látomás nagymértékben hozzájárult a további munkámhoz. Egyik nap, az iskola épülete előtt sétáltam, amikor megláttam egy gyönyörű németjuhász kutyát sétáltató fiút. Én még életemben nem láttam ilyen értelmes állatot. Ragyogott a szeme ahogy rám nézett. Azt hittem megszólal mint Bálám szamara a Bibliában.(Megjegyezném egy pitbull miatt komoly pánikbeteg voltam.) Dávid a gazdája, mint később megtudtam, jólneveltsége miatt hallgatott csak meg. 
Meghívtam istentiszteletre, de esze ágában sem volt eljönni. Valaki, odafönt igazgatta a sorsunkat, mert nem tudott elkerülni! A szomszéd épületben lakott. Így hát meglátogattam. Nagy nehezen beadta a derekát, és eljött.

Valamit nagyon titkolt, mert ugyan csak nehezen vette rá magát, hogy elmondja. Egyik nap közölte velem, hogy ő bizony HIV+. Majdnem szembe nevettem. Amikor elmondtam, mi a munkám, leomlott a köztünk lévő fal. Ahányszor kimaradt az istentiszteletről, utána mentem és megkerestem. Később elmondta, miket gondolt  rólam! Hála Istennek, egy szép nap eldöntötte, hogy ő is beiratkozik az iskolába. El is végezte teológia szakon. Azért mert valaki HIV+ miért ne élhetne teljes életet? Egy német keresztény lány hozzá ment egy HIV+fiúhoz, egy másik elment misszióba. Vannak néhányan, akik lassan husz-huszonöt éve betegek, de élnek, mert Isten életben tartja őket. Nem siránkoznak, inkább engedelmeskednek. Isten pedig megajándékozza őket hosszú élettel. Azóta huszonegy év telt el! Dávid, az egyik legjobb barátom! Igazi testvérek vagyunk. Körülbelül húsz éve tud a betegégéről, még is úgy él, mintha semmi baja nem lenne. Többször volt a halál torkában. Az AIDS mellett megélte a Kaposi-sarcoma kínjait is.(A Kaposi-sarcoma, rosszindulatú érdaganat.) Mégsem hallottam soha panaszkodni. Ő tanította meg nekem, hogy hogyan kell adni őszintén, semmit nem várva cserében. Bár nagyon szegény volt, de hozzá bárki bekopogtathatott. Mindig volt egy szelet kenyere, egy bögre teája. Úgy hív: Anyám! Megbecsül. Nagyon hálás, bár többször meglopták, becsapták, visszaéltek a bizalmával. Ennek ellenére soha nem néz vissza a múltba. Kihasználja ajándék élete minden percét. Ha panaszkodni akarok, sokszor őt hívom fel. Érdemes meghallgatni a tanácsait. Nem oktat ki, nem magyaráz, csak szeret, úgy ahogy vagyok! Imádkozik értünk éjjel-nappal. Különlegesen érzékeny szíve van.
Odafigyel azokra, akiket mások megvetnek, kigúnyolnak. Ő megértette, hogy sok bocsájtatott meg neki, ezért nagyon tud szeretni. Egy beteg, aki szívének gazdagságából hoz elő örökkévaló kincseket! Nagy tisztesség, hogy a barátomnak, testvéremnek hívhatom. Tanít, látogat, lelkigondoz, tanácsokat ad, utat mutat, hűséges evangélista. Betegsége ellenére sokszor elutazik egy-egy vidéki városba tanítani. A fiaimat évekig ő tanította, örökkévaló értékekre.

Oly sok embert hallok panaszkodni, akiknek minden megadatott. Ajánlom Dávid példáját gyógyszerül. Nemrég megnősült. 
Gyönyörű, tiszta szívű, egészséges feleséggel, és két egészséges kislánnyal ajándékozta meg az Úr, hűséges, kitartó életét. Ha hiszik ha nem, Isten megvédi őket, mert az Ő tanítása, az Úr Jézus személye, életük központja.

Sokan azt hiszik, hogy minden megfertőzött fiú meleg, de ez nem így van. Néhányan vérátömlesztéstől, vagy más módon kapták a vírust. Találkoztam ilyenekkel is.Az én gyermekeimet, kicsiket, és nagyokat is megfertőzték. A vírus nem tesz különbséget.
Két családban az anya(volt) és egy -egy gyerek fertőzött. Az anyukák a Mennyben vannak, de a gyerekek már felnőttek, és úgy élnek mint az egészséges emberek. Vigyáznak másokra,  amennyire csak tudnak. Vannak nagyszerű történetek, melyek bizonyítják, hogy elkeseredés helyett  érdemes Istenhez kiáltani, hogy hosszú, szeretetben, és kegyelemben gazdag élete lehessen bárkinek, mint nekik.
http://messages.bibliaszol.hu/eredmenyeselet/

http://visszaavalosaghoz.hu/

Nincsenek megjegyzések: